ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Selasa, 4 Oktober 2011

HUBBY..RINDUNYA

Jejak kenangan lama before kawen ngan hubby...


SAYA SANGAT RINDU....tapi
dah kahwin 
eh..botol susu sapa lak hubby i bawak tu
LAGI-LAGI LA SAYA RINDU
hubby i yg sgt romantis ...syg dia ..(ciwah2x)_

Sepanjang perkenalan kami macam-macam cerita...ada pahit, manis masam dan masin. Namun semuanya itu belum cukup untuk kenali SI DIA hatta sudah berkahwin pun proses mengenali pasangan kita terus berjalan. SO FAR hubby and me alhamdulillah paras BAIK.

I LOVE MY HUSBAND....so much...(awak syg sy tak nih???.....huhu)

Yela..isteri mana tak sayang suami. Aku and termasuk wanita yang status macam aku memang sanggup berkorban apa sahaja demi suami and anak-anaknya. Tapi bila suami tidak peduli or hargai apa yang isteri buat jangan terkejut bila isteri jadi singa kot. Yela, isteri mana mampu bertahan untuk terus menyanjung suaminya bila suami tak prihatin perasaan isteri sedangkan isteri sudah bertungkus lumus buat terbaik untuk rumahtangganya.

I hope untuk tahun2 berikutnya perjalanan rumahtangga kami ini aku and hubby terus berusaha memahami antara satu sama lain.

~TAMAT~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit

let's tweet here