ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Rabu, 12 September 2012

WAJAH SEJURUS BERSALIN


Gambar ini telah diambil sebaik sahaja mama Hakim selamat beranak.Bila tengok gambar-gambar bikin saya rindu nak mengandung lagi..hehe..ok, sila-silalah jenguk2 ye.


Di wad ini dan di katil inilah aku ditempatkan...Actually katilnya  sangat tidak selesa dan menyakitkan aku sebagai wanita lemah yang baru bersalin....Katilnya melendut dan menyebabkan sakit belakang..dan seksa bagi aku masa ni kerana aku ada kencing kotor selepas bersalin..memang sakit macam nak beranak lagi tau..sudahnya kene tahan 3 hari akibat sakit tu dan bengkak di tempat jahitan dan 3 hari itulah menahan derita..ha..tak mo cerita lagi..sakit jiwa bila ingat balik..misi kat situ pun alahai...sedih bila ingat balik..yang ok tu misi praktikal and yang tak ok tu paham-paham je la...lepas ni kalau boleh tak mo hospital kerajaan..syukur masa bersalin hari tu nurse perempuan handle..

Maklumat kelahiran:

D.O.B: 06 Julai 2011@07.20am
Jangkamasa kandungan: 39 minggu (ekceli 40 minggu sebab aku lewatkan seminggu)
Berat lahir: 3.19kg
Panjang: 50cm
Lilitan kepala: 36cm
selamat datang ke dunia anakku

pelik ye..Hakim sudah bukan dalam perut mama lagi


banyaknya tidur sayang mama ni


hanya gambar yang bercerita ok..

Baiklah..nanti aku update lagi. Selamat Tinggal..(skema betul ayat aku..hehe)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit

let's tweet here