ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Rabu, 2 Januari 2013

1ST DAY IN 2013

2 Jan 2013
at SrarNi



Rasanya belum terlambat untuk aku wish selamat melangkah ke tahun Masihi 2013..So bermulanya tahun baru maka hari ini aku kembali bertugas seperti biasa. Actually jarang-jarang aku nak menulis hal kerja. Maybe after this aku akan rajin-rajin update kot.

So today hanya busy for registration with parents. So its my duty to collect fee for this year. Only me and Ustazah Sofiah yang uruskan bahagian yuran and dua lagi ustazah mereka uruskan pemberian buku. So far berjalan lancar. Seronok aku dapat jumpa parents anak-anak murid. 

For this new year juga, ada sedikit perubahan kelas. Yang paling best aku jadi guru kelas tahun 5 sahaja.  Murid-murid pun tak berapa ramai so meringankan sedikit kerja aku. Last year aku rela hati pegang tahun 3&4 serentak. Apa yang lain lagi ialah kami antara guru tidak lagi hanya pegang kelas sendiri sahaja. Kami akan bertukar sesi. So penjadualan adalah adil sebab aku yang susun. Futhermore aku and Ustazah Sofiah ada jawatan. Kalau nak diikutkan its not fair for us ajar semua subjek. But kerana toleransi aku pun susunkan jadual buat kami supaya nampak adil. Even ada jawatan pun gaji kami sama. Cuma bila masa bonus je berbeza itupun bukan banyak mana jika nak dibandingkan dengan kerja. Apapun kerja lebih yang aku buat aku anggap itu sebagai topup mana-mana yang kurang. Mudah-mudahan berkat. Betul tak?

Ok ..yang dekat atas tu aku selitkan jadual aku for this year...banyakkan subjek aku kene ajar. Apapun itulah pengorbanan aku as guru kafa. Even nampak kecil hopefully it will given more benefit to anak-anak bangsa...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit

let's tweet here