ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Sabtu, 5 Januari 2013

DINNER MAKE ME LIKE BARBIE DOLL

30 Disember 2012
Annual Dinner Tsuyoi Club


Snap gambar ni masa lepas habis dinner Tsuyoi Club incik hubby. Event dinner tu masa memula sangatlah membosankan. Nak tahu kenapa...Actually, aku teroverdose malu plus kekok plus bla..bla....bla...Mana taknya masa aku datang still kawan2 incik hubby busy prepare BBQ. Rupanya mereka sedang tunggu hubby bawa alat pemanggang. Memang tak siap lagi BBQ tu. Aku ingat datang tinggal baca doa je.. rupanya..oh no...Entah kenapa aku tak terfikir awal-awal nak pergi rumah biras aku masa tu. If masa tu aku tahu takdelah aku  jadi patung barbie  je masa tu. 
Eh..apa pasal barbie doll pulak?

 ***************
 Mujur juga aku bawak adik aku tu. Kurang sikit la rasa jadi barbie doll tu..hehe...Patutnya aku datang bila semua dah prepare la kan?? Event nak tolong pun mereka semua lelaki. Bukan takde orang perempuan. Ada la dua kerat tiga kerat. Mereka pun tengah syok sembang deme je. Entah kenapa aku pun macam kekok pula nak beramah dengan diorang. Seriously, im not like that because aku ni selalunya jenis friendly. Agaknya tak serasi dengan jiwa aku kot..Its better being ciput cedut je kan.. Ok., dont busy body. 

****************
Now, acara makan hampir tiba so memang tarik nafas panjang aku. And the same time barulah kepompom gegurl datang. Masa tu tiadalah rasa segala macam perasaan ganjilku. Then selera aku tak la lahap mana. Biasa-biasa saja. Actully im full. Ok..untuk membuang rasa bosan aku maka aku ajak adik aku lepak kat luar. Apalagi gedik santai kami. Memang fun gila.. Oh yeah..akhirnya...hubby i keluar ajak balik. yebedabedu!!! Apa lagi dalam kereta i pun dok bebel la dekat hubby. Then alasan hubby he was tired then can't thinks anything. Ceit..siapa suruh beliau buat trip memancing yesterday. That penat cari sendiri. So..next time dinner hopefully i can plan early. Itu pun kalau hubby aku ajak and make sure im do not become another barbie doll again. Oh yeah!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit

let's tweet here