ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Selasa, 8 Januari 2013

JERAWAT HODOH

Kisdar 2007
Memori dorm A1
Sem 1

Jerawat hodoh?Ha..kenapa aku nak buat entry tentang ni erk? Actually just warm up..hehe.Sory..
erm..tadi aku belek laptop aku tengok memory masa aku study dulu.
ha..1st sekali tertonjol la wajah comel aku bersama jerawat huduhku..
so..sengaja la aku nak mengimbas memori aku study masa semester 1. Ala freshie begitu.
Masa ni aku ambil jurusan  usuluddin..so agak selalu aku ke library untuk study. Boleh la dikatakan aku agak ulat buku.  Yela , mana tidaknya ingat masuk IPT tempat kita berseronok. Oh tidak..matlamat tetap matlamat.


ha..di samping aku yang gumok pada ketika itu.  Ok waktu ni masa aku di  kisdar lama.  Masa ni tengah sibuk berposing bersama kawan-kawan dorm A1. Yela..budak freshie sibuk nak meninjau-ninjau  kolej.

wif Fara..masa ni in Lab Computer. Kami memang suka pergi lab ni sebab nak guna  pc. Laptop takde masa ni. So memang kami kaki lab. Sambil tu kami suka posing. Our hobby katakan semasa tak banyak assigment.
Acara sukaneka untuk siswi. Aku yang tengah dok nak melahap  epal tu.  Kami a1 group yang sentiasa ceria dan  semangat.

fine..look at my cute face..pimple again. Scary kan..hehe..sempat lagi posing masa tengah  kursus jenazah. tapi  tak start pun lagi. :p

blacky kot..muka kami je pun

Kami yang rajin juga ke padang polo. Kalau nak jogging macam tipu je kan sebab pakai baju kurung but ini just jalan-jalan ambil angin petang. 

Lastly..inilah barisan group A1 yang ada cerita suka dan duka tersendiri. Ada yang takde rupanya. Actually hampir 20 orang.

Ok setakat ni dulu cerita aku. Fine..its just memory..sweet and sour.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit

let's tweet here