ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Sabtu, 21 Ogos 2010

BICARA AKU PADA HATI


Wahai hati
kau sakit lagikah?
sudah makan ubatmu?
aku khuatir akan dirimu.

Wahai hati
kau sudah reda
aku gembira sangat
namun aku sangsi
apakah puncanya ?

Wahai hati
mengapa kau menggeleng?
mengapa kau hanya tahu menangis?
aku bingung melihat engkau
jika kau tidak bercerita pada aku.

Wahai hati..
aku ingin berpesan
kau sekeping cuma
jika kau sakit maka tidak akan sempurna seluruh jasad
walaupun sekeping hatimu bisa dicantum oleh sekeping yang lain.

Wahai hati..
apa yang kau mahu
kau janganlah terus merasa sedih atau kecewa
kerana kau pelengkap sekeping hati yang lain
dalam kau dilanda kesepian sekeping lagi pasti mahu menemanimu
biarpun aku tidak bisa berjanji apa-apa kepadamu
kerana hanya masa penentu waktu.

let's tweet here