ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Jumaat, 20 Ogos 2010

MELAMPAU



sila klik untuk saiz lebih besau.....



Belum reda kes pembuangan bayi yang semakin rancak seperti cendawan tumbuh kita dikejutkan oleh FB NEWS mengenai kelompok yang tidak bertamadun telah menghina bulan puasa. Apa kejadahnya mereka ini???? Kalau tak suka dan menyampah dengan ramadhan dan tegar berpuasa tak sepatutnya mereka pijak bumi Allah. Malu la sikit...Ini semua milik Allah. Lagi satu masalahnya apa boleh dikatakan mereka dah terkeluar dari akidah. Nama bukan main lagi Salleh. Agama mana ntah dia tu. Ada lagi ni...Kenapa friends list dia yang tentu banyak orang Islam bukan tak disoundkan ja. Ini sudah lebey. Semua dalam tu plak golongan nama Melayu. Betul2 buat malu la.Ok..aku tak nak bebel lagi. Mungkin korang ada yang dah tahu mengenai perkara ini. Lagipun mereka2 di atas sudah pun tiada dalam senarai akaun Fb. Tahupun diorang takut.ok..korang layan dulu isi kandungannya. Habaq mai kat komen aku mana2 yang tak kene kat hati korang.ok...daaa




pssst..kalau aku jumpalah aku nak tnya depa agak2 dah lama sangat ke hidup...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit

let's tweet here