ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Isnin, 14 November 2011

SEMANGAT KULA 1

7 Nov 2011- Sungai Manik
Beritanya ialah KULA kene langgar dengan kereta. Aku sangka nyawa Kula akan habis. Memang nazak. Kasihan gila bila tengok jeritannya. Hati aku memberontak sedih. Nasib jiran aku sempat nampak dan bawa pulang ke rumah aku. Kula juga sudah dianggap seperti menantu jiran sebelah aku sebab Kula kahwin dengan kucing dia. Sayang juga jiran aku pada Kula.

apa jadi lepas tu????

Aku terus letak minyak barut HPA aku masa lepas bersalin hari tu. Cari dekat bahagian mana Kula sakit. Kaki Kula patah rupanya. Namun aku tetap jugak urut si Kula. Kula mengerang kesakitan. Memang aku crying  dan touching betul masa tu. Kemudian aku letak dalam besen. Dah tak boleh berjalan so Kula susah untuk buang air nanti. Biarlah dia berak ke kencing ke dalam tu.Nanti senang sikit bersihkan. Selama setahun Kula telah bersama kami. Memang Kula is the best cat. Buktinya jiran sebelah la cakap tak pernah jumpa kucing baik cam Kula. hahaha.Teruja betul aku sebagai tuannya.


Kula pun aku biar dia berehat. Dalam sakit aku tengok semangat Kula untuk berjalan membuat hati aku sebak. Walaupun memang tak boleh tapi Kula tak putus asa. Aku biarkan dia. Kula juga memang sangat manja dengan suamiku. Suamiku  menatang Kula seperti minyak yang penuh. Hubby siap kasi makan dan buat semua2 perkara sepanjang Kula sakit.Kadang2 jeles gak aku.hehehe.Tapi hari pertama memang Kula tak mahu makan langsung. Aku jangka memang nak dekat ajalnya.Lembik gila.Agaknya nak menyusul Pak Tam (abang kepada Kula telah mati 2 hari before Kula accident sebab kene sembur ular). Pak Tam pula is the lovely cat my father. Semua baik2 keturunan wif Kula. Ok..nak tahu apa jadi after this...i will continue becoz ada gangguan kejap.hihihi..(amirul hakim nak menyusu ok)..bye2..

sambung di sini KULA CAYANG


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit

let's tweet here