ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Sabtu, 10 Disember 2011

DO YOU KNOW HOW THE PRICE OF YOUR BLOG????

Salam my lovely readers,

perhaps some of us know already about this
what is the price of your blog
I do not think the blog valuable
I know it is not comparable to google or peers
but it's still worth it

so just want to share
current value of my blog (makin lama makin mahal kot..hehe)


haha..aku tahu takdak sapa mahu beli
tapi kalau dapat shopping kan best tu..
ok nak tahu harga blog korang tekan je kat gambar tu ok.

t compare la dengan blog aku yang tak seberapa nih..
ok sharing didnt make kita kering
the end kat sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit

let's tweet here