ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Ahad, 30 September 2012

RAYA

14 Sept 2010
apa yang ada?
masa ni raya ke berapa tak pasti
saja post sebab terkenang my bff tu
lagipun zaman ni dah berlalu
tinggal kenangan sebelum kahwin
haha..aku je pun yang dah lepas
mereka belum lagi

sweet bff la sangat.....
dan masa ni aku anak dara lagi
ada beberapa hari lagi before aku kahwin
sebab aku nikah 1 Okt 2010
ha..kiralah sendiri..hehe
bff i yang noty2...tapi manja2 belako...erk??
 la ni aku dah kahwin
terharu kot mereka tetap ziarah aku
aku je sombong
tak ziarah mereka
alahai..
busy kot..(ceit...alasan )
takpe2...nanti kak ain datang umah korang ok
tapi masa tu korang dah ada anak binila
kita konvoi2 family2 gitu
baru fun
ops..perlu ke??hehe
dua jejaka yang bujang..masih hensem ok..haha
semangat Aman makan..Ridu comelnya..
ekceli berbesar hati aku bff aku ni ziarah aku
cuma masa ni aku tak dapat join mereka beraya
tak silap aku tunang aku tengah renovate rumah
comey tak abang2 saya nih...haha..perasan muda ekau eh..
apapun gambar2 ini sebagai tatapan
tanda u all dalam ingatan
so janganlah mike semua lupa pada teman
teman pun tak pernah lupa kalian
ok..masa ni mereka di rumah anje aku..Eta...aku takde..
ok..last sekali anda kawan yang memang fun...
senyum tawa sentiasa diingatan..
jangan risau kalau susah dan berduka kita tak lupakan..
janji khabarkan..
InsyaAllah kita tolong2 tangan-tangankan..
jika kesempatan
kita ringankan beban
kitakan kawan
kawan yang tak makan kawan!!!
haha..kereta yang berbakti mereka sampai di sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit

let's tweet here