ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Sabtu, 6 Oktober 2012

CUMA ADA KAMU

dalam kereta lagi depan rumah tokpa sempena majlis terbuka raya 2012 kelab hoki..sweet tak??hehe

aku
cuma ada kamu
selindung dalam kalbu
yang penuh rindu

aku
cuma ada kamu
tiada siapa tahu
kasih dan sayangku

aku
cuma ada kamu
dikaulah madu
juga racunku

aku
cuma ada kamu
jujurnya tanpa kamu
akan gila diriku

aku
cuma ada kamu
tidak boleh sebegitu
kerana kau bukan milikku

aku
cuma ada kamu
kau bukan hanya milikku
tapi juga tuhanku

aku
cuma ada kamu
kau anugerah bagiku
dari tuhanmu juga tuhanku

maafkan mama sebagai isteri juga maafkan mama sebagai ibu..mama seringkali khilaf dalam melunaskan tanggungjawab..mama mohon maaf dengan segala kekurangan..mama cuma ada kamu berdua yang Allah anugerahkan buat mama..andainya mama pergi dahulu mama harap kalian ingat mama dalam doa..mama kasih dan cinta kalian ..semoga Allah lebih kasih kepada kita..amin

1 ulasan:

  1. salam super sahabat,
    tetap semangat dan sukses selalu ya
    ditunggu kunjungan baliknya :)

    BalasPadam

Komen la sikit

let's tweet here