ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Isnin, 1 Oktober 2012

GOOD BYE


Update 1 okt 2012 : i dont know siapa awak..tq about it....

ok..here at wad kanak2....and aku tak sempat snap gambar masa fototerapi tu. Sepanjang di wad tersebut aku perlu menyusu Hakim kerap bagi membantu mengurangkan jaundisnya.
So far sepanjang di wad kanak-kanak keadaan sangat berbeza semasa di wad bersalin. Aku lebih ceria dan bersemangat. Aku juga tidak rasa tertekan. Sakit berjalan untuk pergi ke tandas masih ada dan tiba-tiba datang idea aku untuk membengkung tapi aku hanya guna napkin anak aku sebab bengkung aku bukan moden punya dan kemudian aku ikat napkin tersebut pada bahagian pinggul dan terbukti berkesan sebab setiap kali hendak ke tandas aku rasa lebih selesa dan tidak sakit seperti sebelumnya. Aku tidak peduli apa orang lain kata masa tu yang penting aku rasa selesa. Aku juga dapat handle anak aku dengan baik. Doktor di wad kanak-kanak baik-baik. Aku juga sempat beramah mesra dengan ibu pesakit bayi yang lain. Ada yang sudah lama di wad tersebut dan ada juga yang keluar dan masuk balik. Aku harap Hakim dapat keluar esoknya. 
Telahan aku betul. Setelah darah Hakim diambil selepas subuh dan keputusannya lewat pagi, akhirnya  kami dibenarkan pulang. Sementara itu juga selera makan aku amat baik. Masih teringat mak bawa ayam masak kicap berlada putih masa subuh sebelum pergi kerja. Aku makan banyak sangat selepas dapat result Hakim. Syukur dan gembira sangat-sangat. Jam 2 petang akhirnya aku meninggalkan Hospital Teluk Intan. Masa tu aku tengok mak insan yang sangat-sangat bahagia. Dan aku ucapkan GOOD BYE suka dukaku di hospital ini. Terima kasih juga di atas pengurusan dan layanan-layanan kalian pada aku. Aku terima sudah dengan hati terbuka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit

let's tweet here