ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Sabtu, 25 September 2010

BAKAT BAKAL MENANTU

Kasih tunang pada tunangnya..cewah...actually takde mende pun nak tulis..just nak buang masa tulis tentang si dia ni ha...what's up???

hahaaa...rupanya bakat bakal menantu kian terserlah. Dan aku sebagai tunang dia pun tak tahu....apa dia???yela...tunang aku tu tak pasal2 kene renovate bilik aku  untuk persiapan kahwin yang nak dekat sangat dah ni...Memang memula nak suruh orang lain tetapi incik abang offer kita terima je la...tapi aku masa tu ragu2 taw..dan bila dah siap apa lagi..aku  tersenyum bangga la...
proses fasa 1: kena lukis pelan and kira2  nak beli barang2 hardware

haha...pandai ke bang??

abah belikan  siap hardware tersebut

terkejut incik naz

sian my prince


tunangku yang teror ikat bata..time puasa lagi tu..

Semua dah siap. Cuma gambar je takde. Nak jemput mai rumah. Thanks awak.

let's tweet here