ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Jumaat, 3 Jun 2011

TAK MUAT


~Nak jalan2...tapi ada satu masalah..>apa dia???~BAJU..>la kenapa~baju tu la masalahnya...>kenapa pun?~isk..mau tanya lagi..>tak muat la semua baju~la yeke...>beli baru je la..~haha...banyak duit kau

untuk pengetahuan im preggy mommy. So segala macam baju dan seangkatannya sewaktu masih slim sudah tidak lagi sesuai..argh....tension taw bila time nak keluar rumah...dan aku terpaksa pakai baju yang hampir sama setiap hari sebab baju tu je la yang besar sikit dan kuantitinya pula tak banyak..nak beli membazir..so guna je la yang terpakai..

lagipun BARANG  SEKARANG ASYIK NAK NAIK AJE........so kene la berjimat2..

jadinya aku pun selalu tak ke mana....boring giler duduk rumah saja..(adakah husbandku mengerti?????wa~~wa~~)

tapi ada satu masalah lagi...

masalah bila dah jalan sebenarnya aku akan sakit bahagian belakang selepas berjalan2 atau duduk lama dalam kereta...

macam tu ler ghopernya sakit tu..

so  memang tak boleh duduk diam naik kereta...sakit wooo... nak jalan2 tapi itula..hehe...cuma satu je nasibaku baik...sesetengah orang kata kaki bengkak sana sini time pregnant..alhamdulilaah aku ok....cergas gitu...agaknya baby aku ni ha...memang suka jalan2..ngee....

ok..aku pun penat nak duduk lelama kat kerusi nih..sakit belakang la plak dah..t jumpa lagi.. salam

let's tweet here

Follow by Email