ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Sabtu, 19 Jun 2010

PENGANTIN LEEYA DAN HAFEEZ



Salam ceria teman2..pejam celik rupanya ana dah lama tak memblog..waduh! Biasalah..sibuk sedikit akhir-akhir ini..urusan di kolej tak selesai lagi..so aku harap agar segera diselesaikan..amin..

Minggu lepas 12&13 Jun 2010 adalah hari yang bahagia buat Leeya & Hafeez. Pada hari tersebut aku amat gembira juga kerana dapat bertemu dengan sahabat2 lama dari SMK Sultan Abdullah. Memang kecoh kalau lama tak jumpakan. Erm..masing-masing dengan style tersendiri.



AKU????..tak pasal2 dapat pangkat slim world...haha..kurus ker???biasa aja rasanya..cuma da gak yang usik2 lagi tu..Dekat2 nak kawen ni kenela kurus2..hehe..macam2 kawan2 ana ni..Bila nak makan nasi minyak??..Soalan ni bukan susah nak jawab cuma aku belum mendapat kepastian lagi...Yela..kahwin bukan sesuatu yang mudah jugak..Banyak perkara kene fikir tapi aku harap segalanya berjalan lancar. Lagipun dah lama aku bertunang so tak baik lewat2kan kan??.Dengar kata orang2 tua ni, kadang-kadang darah manis boleh jadi pahit..nauzubillah..

Ok ..dikesempatan ini aku wish buat leeya dan hafeez semoga korang bahagia dunia & akhirat serta tabah dalam menghadapi onak duri rumahtangga...wallahualam


bagai pinang di belah2

2 ulasan:

  1. salam.. ain, serius question ni. ko bile nak kawin? yelah, aku ni bukan slalu cntact ngn ko. tetibe kang kawin aku xtau lak.. ngegegehehe

    BalasPadam
  2. salam..inshaAllah tahun ni kalau takde apa2..jgn risau..apa hal t aku tak lupa kawan smksa..

    BalasPadam

Komen la sikit

let's tweet here

Follow by Email