ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Khamis, 26 Mei 2011

DEMAM



Hari ini saya dah sihat.
Malam kelmarin saya demam panas.
Biasa kalau malam tu demam pagi-pagi lagi saya sudah sihat.
Tapi kali ini Allah beri saya merasai nikmat ini sehingga dua hari.
Alhamdulillah.

Terima kasih buat suami tercinta.
Dia jaga dengan baik sepanjang saya demam.
Layan segala kerenah saya.
Kalau saya dah terbaring memang dah tak larat.

Jadinya..kesempatan ini saya nak wish kat my dear..
Terima kasih sayang atas sebab2 berikut....hihi
bawa saya ke klinik.
suapkan saya makan.
ambilkan air.
selimutkan saya.
kipaskan saya.
picitkan kepala
and bla....bla....bla....

kesimpulannya...kalau macam ni boleh la saya nak sakit lagi....ngeh..ngeh,..ngeh...
moral: jangan selalu susahkan suami anda....ok!!!!




let's tweet here