ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Ahad, 16 September 2012

RUPA UMUR BAYI 2 HARI

Seseorang : Tajuk macam ni pun ada ka??
Tuan blogger : Ha..yela..blog daku kan?


Haha..melawak ok..kali ini mama Hakim saja nak post gambar anak wangi mama nih (p/s: tak nak panggil busyuk2 nanti busyuk betul..hehe).


Masa ni hari kedua Hakim tengok dunia...Warna kulit masa second days nampak lainkan. Tahu tak sebab apa? Ha..masa ni doktor tahan Hakim sebab kuning atau dengan kata lain jaundis selain aku yang ditahan kerana bengkak ditempat jahitan dan kencing kotor macam post yang aku cakap sebelum nih..------> post yang ni

So, aku berada di wad bersalin selama dua hari. Masa hari kedua Hakim tak perlu ke wad kanak-kanak sebab aku perlu dirawat di wad bersalin tersebut sementara Hakim juga perlu  mendapatkan rawatan fototerapi menggunakan cahaya lampau ungu (ultraviolet) . Masa hari ketiga barulah kami ke wad kanak-kanak. Bayangkanlah sepatutnya sehari je aku dah boleh checkout..(eceh..----> macam hotel pulak..) tapi aku terpaksa menghadapi derita masa dalam wad bersalin. Nak tahu kenapa? Ok..aku terpaksa stop di sini sebab dah nak subuh. Aku akan update tentang kenapa aku rasa derita ditambah pulak aku sangat kesal dengan peraturan hospital masa tu. Ok..jumpa lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit

let's tweet here