ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Sabtu, 21 Ogos 2010

AKU MENANGIS LAGI



aku menangis lagi,
merungkaikan rasa kecewa lagi,
setelah menahan hiba dihati.

aku menangis lagi,
tanpa sesiapa mengetahui,
apa yang tersembunyi,
kerana ia di dalam hati ini.

aku menangis lagi,
kerana hati ini yang kau sakiti,
biarpun tanpa kau sedari,
kerana hanya aku yang merasai.

aku menangis lagi,
biarlah ia terus begini,
aku sudah terlalu lali,
menghadapi segala konpirasi,
kerana inilah lumrah duniawi,
yang hanya menduga kehidupan manusiawi,
dan biarlah aku terus begini,
kerana segalanya akan terungkai,
dan hanya tuhan yang bisa mengubati.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit

let's tweet here