ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Isnin, 23 Ogos 2010

SENSITIFNYA SAYA


AMARAN: Ini hanya kisah rekaan. Tiada kaitan sesiapa yang hidup atau mati. Sekian...



Awak..
Masa tu saya ingat lagi
awak telefon saya
awak bagitahu saya awak sudah dapat kerja
saya ucap tahniah dan tumpang gembira
saya minta kita raikan bersama esok
tapi awak kata tak perlu 
sebab esok nak mula kerja
tiba-tiba saya rasa sedih
aduh..sensitifnya saya.

Selepas hari itu awak dah jadi sangat sibuk
awak pun sudah jarang-jarang telefon saya
dan biasanya saya yang akan telefon awak
tapi...
setiap kali saya telefon
awak kata awak tengah sibuk
jadi saya batalkan niat nak berbual panjang dengan awak
bila letak saja telefon
tiba-tiba saya rasa sebak
aduh..sensitifnya saya.

Hujung minggu hari tu awak telefon saya
masa tu jugak hari Lahir saya
saya seronok pada mulanya awak tak lupa hari lahir saya
dan saya rasa seronok sangat dapat dengar suara awak
saya tunggu awak katakan sesuatu pada hari itu
tapi awak kata apa pun
cuma...
awak hanya katakan awak sedang tertekan
jadi saya rasa kesian kat awak
saya terus lupakan niat saya itu
lepas tu awak nak letak telefon sebab nak rehat
tanpa awak ucap selamat hari lahir
dan tanpa tanya khabar saya
jadi saya juga terus letak telefon
tiba-tiba air mata saya mengalir
saya nangis sepuas-puasnya sampai saya tertidur
aduh..sensitifnya saya.

Masa hari lahir awak pula,
saya telefon awak ucap Selamat Hari Lahir
saya mahu berbual panjang dengan awak
tapi awak kata awak tengah ada parti hari lahir awak
awak sambut dengan teman-teman
awak kata awak belanja mereka
awak cakap dekat saya juga awak gembira sangat
saya dengar awak sedang ketawa dengan teman-teman
saya terus diam..
lepas tu tiba-tiba awak kata
nanti awak telefon balik
saya tersenyum semula
saya pun tunggu dan tunggu awak
sampai saya tertidur
saya terjaga balik pukul tiga
saya tak dapat pun sebarang miskol
rupanya awak masih tak telefon saya
saya dail nombor awak
nasib saya baik awak angkat
awak sudah tidur rupanya
awak cakap awak penat sebab parti habis lewat
awak terus letak telefon
saya terus senyap tanpa padam talian lagi
tiba-tiba hati saya rasa sakit dan saya menangis lagi
aduh..sensitifnya saya.

Tapi.....
Semua itu sudah berlalu kini
dan saya sudah berjanji tidak mahu menangis lagi
semua yang berlaku saya sudah lali
dan saya tak mahu tahu lagi
awak seakan tidak pernah peduli
apa yang saya rasa di hati
dan saya rasa hubungan biarlah hubungan kita sampai di sini
sebab saya tak mahu menangis lagi
kerana sensitifnya saya ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit

let's tweet here

Follow by Email