ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Rabu, 18 Ogos 2010

JANGAN TIDUR LEPAS SAHUR

Salam..entri kali ni aku nak cerita tabiat kita lepas sahur musti nak tido balik...(haha..aku pun sama). Mana taknya..sementara nak tunggu azan subuh kita kadang2 ambil kesempatan untuk untuk melelapkan mata. sekejap...Tapi dalam tak sedar bila dah tidur kadang2 langsung tak sedar balik.Itu yang susah tu.Adapun tabiat ini tidaklah menjadi kekerapan aku.Bukan apa, sebab bila KEMALASAN melanda aku pun layankan jugakla mata ni.Tapi bila aku dok perhati dan buat analisis and bla..bla..bla..aje benor cakap orang2 cerdik ni..kome nak tahu kenapa DONT SLEEP LEPAS SAHUR???haha..Aku tulis ni sekadar pendapat aku dan pengalaman aku selama 22 tahun..cewah →☻



Antara-antara sebab munasarawak yang aku pikirkan baru ja jap ni adalah :-..jeng..jeng..jeng..
  1. Bila tidur balik aje kome bukan senang nak sedor balik kalau tak pakai siren bomba.
  2. Subuh konpem gajah punya.(aku pernah sekali dalam setahun..haha)
  3. Pastu,badan korang akan rasa lesu2, tak bersemangat, semacam letih dan tak bermaya, kdg2 rasa tak cukup tido and apa2 yang buat korang cam mamai jer bila bangun..haha
  4. Bila dah tido and bangun untuk solat subuh la jugak tapi korang yang takde nak buat apa2 lepas tu konpem tido balik sebab mata rasa ngantuk lagi..Kan2x??So..kome jadi kaki tido la gamaknya...
  5. Makanan korang belum terhadam dan ia merupakan faktor2 ley wat korang GEMOKsss...
  6. Bagi kaum Hawa sebabnya nanti muka korang hilang seri lagi2 anak dara yang belum naik pelamin tu.(^^,)
  7. Bagi kaum Adam lak,korang hilang kemachoan je la.(^_^)
  8. Kerjarumah korang nanti semua tertangguh. Kain tak basuh, pinggan tak cuci dan macam2 la.Tak pasal2 dapat pangkat anak dara pemalas.
  9. Kalau yang lelaki pulak dapat pangkat teruna kikir.Yela..pagi2 patut buat rezeki. Ini tak kikir sangat tenaga nak guna...

em..aku malas nak cukupkan sepuluh..lu olang boley fikir sendiri..kalau ada yang tambah ..lagi baguih..Agak2 entri aku ni ada yang tak setuju ..kome habaq mai kat aku...baru gentle tak??haha..okla.. aku dah terlambat nak pergi mengaja ni..ok ..aku beransur dulu naa..t jumpak lagi..sayang semua..→♥♥♥

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit

let's tweet here

Follow by Email