ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Rabu, 30 November 2011

KESILAPAN PEREMPUAN

Salam..

Aku pernah terbaca sebuah buku karangan DR Atikah Ayuni. Ada satu part yang menarik perhatian aku. Aku tak sure tajuk buku tu tapi aku just ingat bab dia je.

Its about 6 KESILAPAN TERBESAR YANG DILAKUKAN OLEH WANITA APABILA BERSAMA PASANGANNYA: (DR nUR aTIKAH aYUNi pH.d)


so aku as woman pun  terpalit kot.. OMG besarnya silap aku...hehe..enjoy it guys:

1-berkelakuan seorang ibu dan layan pasangan seperti anak

2-suka berkorban dan utamakan lelaki yg disyg berbanding diri sendiri 

3-wanita lebih mudah tertarik dengan kelebihan lelaki 

4-wanita akan menyembunyikan kepintaran dan kecekapan mereka 

5-wanita akan melepaskan pengaruhnya

6-wanita bertindak seperti kanak2 untuk dapat perhatian pasangannya

1 ulasan:

  1. rasanya betul kot..kadang2 girl sendiri tak perasan kenapa dia jadi camtu

    BalasPadam

Komen la sikit

let's tweet here