ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Rabu, 23 November 2011

SEPETANG BERSAMA DI LUMUT

12.00 pm
Hubby muncul depan rumah. "MC ker ???" omel aku sendirian. 
Yes..exactly..hubby MC.

"Sayang nak pergi Lumut tak?"soal hubby.
"(aku muka blur kejap)...ha???," tanya macam hairan.
"Nak taknak??,"soal hubby sekali lagi.
"Nakla,"jawab aku macam anak kecil jer.
"Eei..kalau bab jalan laju jer,"kata hubby sambil mencuit daguku.
"Ala, biasalah tu,'jawab aku selamba.



3.00pm
Bersiap-siap nak pergi jalan sudah. So menikmati suasana perjalanan selama hampir 2 jam. Hubby bawa slow jer. Bertenang katanya.

5.00pm
Destinasi pertama kami kat tempat ni. Teringat hubby pernah bawa aku kat sini. Lupa la bila. Masa tu takde mood nak hayati keindahan laut.
Then, ajak hubby jalan2 tengok barang. Mana tau ada mende best boleh shoping. Hubby ni pandai betul. Ajak masa gaji belum masuk. Apa pun kembali tujuan asal kami.Just jalan2 jer.


Seronok layan kerenah Amirul Hakim. Tunggu besar mesti best. Layankan je la nanti besar. So far...agak seronok walaupun tak puas shopping. Masa pun suntuk sebab pergi lewat petang. Itupun just kebetulan hubby MC. Yang pasti we will come back again.

tengok tu seronok betul amirul hakim 


7.45 pm
Jangkaan hubby untuk sampai rumah. Exactly. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit

let's tweet here