ISI TABUNG SINI NANTI AKU ISIKAN JUGA

JAMU MATA DI SINI KLIK LA SEKALI *SIAPA ADA CHURP2 BOLEH DAPAT INCOME SAMA2 DGN I KLIK U-U KLIK I ;)

0

Rabu, 9 November 2011

RINDU


Saya tak bangga kalau pasangan saya ada Master @ PhD pun..

Saya tak bangga kalau pasangan saya belajar di luar negara pun..

Saya tak bangga kalau pasangan saya bergaji besar pun...

Saya tak bangga kalau pasangan saya handsome sgt pun...

TAPI, SAYA AKAN BANGGA JIKA DIA ADA AGAMA DAN DIA AMALKANNYA..♥



For u hubby,

i bersyukur ada suami
i beruntung dapat suami macam u
i bangga jadi isteri u
i mahu selalu ada di sisi u
i tahu kita banyak perbezaan tetapi kita punya juga titik persamaan
i and u saling melengkapi
i dan u perlu saling percaya
i dan u perlu saling menghormati
i dan u perlu beruasaha membina kebahagiaan
i dan u perlu saling mencintai
i dan u perlu kepada pengorbanan
i nak u tahu

i sayang u
i cinta u
i dan u harus akui
i and u memang berbeza

tetapi MEREKA dapat bersatu dalam



R.I.N.D.U



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen la sikit

let's tweet here